angra-kosztorysy.pl

angra-kosztorysy.pl

kosztorys budowlano remontowy

kosztorys budowlano remontowy

Jak Facebook określa koszt Your Ad

Za każdym razem gdy użytkownik Facebook wyświetli stronę, która wyświetla reklamy lub linki sklepów, aukcja odbywa. Reklamodawca, który wygra aukcję, że ma swoją historię wyświetlaną reklamę lub na tej stronie.

Powodem Jestem tutaj wspomnieć o tym, że część jak Facebook określa, kiedy zostanie wyświetlona reklama oparta jest na stawce (maksymalny CPC lub CPM zostały zaznaczone).

Reklamodawca z najwyższą ofertę, wszystkie inne rzeczy są równe, będzie „wygrać”, że miejsce.

Pamiętaj, że wielkość oferty, którą wybrałeś jest maksymalna stawka. Jeśli można wygrać aukcję z niższą stawkę, będzie pobierana tylko na niższej wysokości.

Innym ważnym czynnikiem, jak wiele będzie musiał płacić jest CTR (współczynnik klikalności) reklamy. Jest powszechnie wiadomo, że im wyższy CTR reklamy, tym niższe CPC.

[Jest jeszcze trzeci czynnik, który wchodzi w grę przy ustalaniu, kto wygra aukcję – jakość reklamy. Więcej na ten temat w innym poście].

Twój Facebook reklama powinna skończyć kosztującej nic!

Ostatecznym celem jest upewnienie się, ROI (zwrot z inwestycji) jest wyższy niż koszt reklamować.

Sprzedaży, smycze, i konwersje można osiągnąć poprzez reklamy Facebooku powinno być więcej niż nadrabia kosztów reklamy.

Jeśli płacą więcej za reklamy niż ty zabierasz się przez reklamy, coś jest nie tak i trzeba się poważnie przewartościowania kampanii!

Tak więc, jak widać, trudno dać jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, do przodu, ile to kosztuje, aby reklamować się na Facebooku.

Ale mam nadzieję, że ten dał wam trochę pomysłu jak określić, ile chcesz wydać na osiągnięcie pożądanych wyników.

Jennifer Sheahan jest założycielem The Facebook Ads Lab, która jest agencją full-service reklam specjalizującej się w reklamach Facebook PPC. FBAdsLab zapewnia zarządzanie reklamy kampanii, szkoleń i programów mentora dla marketerów.Celem FBAdsLab jest pomoc właścicielom firm dowiedzieć się wszystkiego, czego potrzebują wiedzieć, aby odnieść sukces w reklamy na Facebooku; przejąć kontrolę nad ich ruchu, aby mogli wyprzedzić ich konkurencji i być liderami w swojej dziedzinie.

Artykuł dzięki: